4 September 2015

ESP REPAIR KULIT DALAM MASA 1 BULAN


Kan dah kata, jangan dok culas..tengok apa dah jadi? Tapi beliau recovered balik dalam masa sebulan saja.. mai baca!

"Dah agak lama terputus stok ESP. Anak dah jarang2 menyusu, so mami pun liatlah jugak nak menelan supplements hiii..
Kesannya kulit muka sangat bermasalah, dengan jerawatnya, parut2 jerawat, kulit kasar, menggelupas dan sangatlah kusam.

Kemuncaknya bila tengok gambar raya haritu, mak aihh kusamnye mukaaa(T___T).
Lepas raya terus sambar ESP dan gigih bermasker alfalfa+garlic.

Hasilnya lepas sebulan je, jerawat dah slowly berkurangan dan cepat kecut, kulit pun makin halus dan paling best dah kurang kusam. Alhamdulillah(^____^)"

TAK MAHU KETINGGALAN INFO?

Name

Email *

Message *

Klik Like jika anda rasa blog ini bermanfaat :) TQ.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RuzanaIbs.com Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign