14 October 2020

TINGKATKAN IMUNITI BADAN, DAPAT POS PERCUMA

 Bismillah!

WELLNESS PACK USAHA MEMBANTU MENINGKATKAN DAYA TAHAN BADAN

Sejak dulu sampai la sekarang ni pelbagai penyakit bawaan kuman, virus, bakteria dan macam-macam lagi la segala bawaan penyakit.

Jadi tugas kita to protect ourselves.. amalan supplement sangat digalakkan bagi menguatkan antibodi kita. Sistem dalam badan kena kuat untuk lawan depa ni.

Forever ni ada set Immunity Support yang terdiri daripada 5 item berikut bertujuan untuk membantu meningkatkan daya tahan badan :

 •Aloe Vera Gel (AVG)
 •Madu Asli
 •Vit C Chewable
 •Bee Propolis
 •Arctic-Sea 

Minum AVG bertujuan untuk detoks

Bila usus bersih, semua nutrien, segala supplement yang kita makan lebih mudah diserap. Selain itu, AVG mengandungi lebih dari 200 khasiat seperti vitamin, mineral, asid amino serta enzim aktif.

Madu asli memang orang dah tau khasiatnya. Telah terbukti baik untuk rawatan, meningkatkan kekuatan badan dan digunakan untuk kecantikan. 

Madu asli dari lebah gurun Sonoran sangat berbaloi diambil sebagai makanan kesihatan kerana kelebihannya yang istimewa.

BeePropolis sangat kaya dengan bioflavonoid yang merangsang badan untuk melawan jangkitan serta membantu untuk merangsang badan menghasilkan interferon untuk menguatkan sistem imun secara semulajadi.

AbsorbentC adalah VitaminC yang sangat berbaloi kerana dapat menyokong sistem imun dalam tubuh badan dengan ciri khasnya selain menjaga kecantikan kulit serta gusi.

ArcticSea adalah minyak ikan yang digabungkan dengan minyak zaitun serta Vitamin E yang digunakan untuk kesihatan salur darah serta kecantikan kulit. 

The best is, FREEPOSTAGE untuk belian WELLNESS PACK atau apa-apa produk bernilai RM400 ke atas!!!

Baik cepat beli sebelum OOS (out of stock). Benda ni sangat laku.. cepat je susut. 

#wellnesspack 
#kRuForeveryangsangatcaring
#Immunitysupport #forever #foreverliving #ForeverSubang #ForeverShahAlam #ForeverKotaDamansara #aloeveragel #beepropolis #maduasli #vitaminc #ArcticSea #freepostage #pospercuma

TAK MAHU KETINGGALAN INFO?

Name

Email *

Message *

Klik Like jika anda rasa blog ini bermanfaat :) TQ.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RuzanaIbs.com Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign