29 November 2020

KISAH BENAR BIZ DULU

Kisah benar Pn J dan Pn H dan Puan2 yang lain (nama rahsia) 🤣  


"Kalau biz dulu, tiap bulan time closing, nightmare!

stress kena kejar downline sebab nak tanya dah efektif ke belum,

sebab kalau downline tak efektif, saya tak dapat point, 


Kalau takde point, dengan saya saya sekali tak efektif, 

Letih sistem point pairing ni!

Letih kejar orang dan hidup dalam kepura puraan


Terbalik dalam Forever ni, 

downline pulak kejar saya sebab nak insentif macam saya dapat

Bersyukur saya dah berhijrah ke Forever

Dalam Forever takde sistem point takde sistem pairing

Dalam Forever saya tak perlu stress acah acah kejar downline tanya sales dah berapa, dah efektif ke belum. 

Dalam Forever saya cuma kejar mentor kiriman Tuhan saya ja 🤣 "

Sekian #truestory 🤣  


Mashaallah simple fun yet profitable biz FOrever ni gaiss

Apa tunggu lagi


Modal cuma sekeping hati yang kental

Tak janjikan bulan bintang tapi ada #provenresult 3-4-5-6 angka tak sampai setahun dalam family magika


Tuhan janji siapa usaha dia dapat

Mana tahu, usaha anda berbaloi di platform Forever

TAK MAHU KETINGGALAN INFO?

Name

Email *

Message *

Klik Like jika anda rasa blog ini bermanfaat :) TQ.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RuzanaIbs.com Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign